În această secțiune regăsești datele de contact ale companiei pentru toate Birourile Recepție Clienți, precum și formularul de contact online pentru solicitări diverse.
De asemenea, echipa Distrigaz Sud Rețele este la dispoziția ta pentru orice semnalare sau informare privind siguranța și continuitatea în alimentarea cu gaze naturale.
Non Stop
Suntem disponibili în permanență și preluăm apelul tău atunci când trebuie să ne semnalezi o situație de urgență: miros de gaze naturale, lipsă gaz sau lipsă a presiunii în alimentarea cu gaze naturale etc.
Call Center
Luni – Vineri
08:30 – 20:00
Află adresa și programul Biroului Recepție Clienți care te interesează.
Depune online, simplu și rapid, prin ePortalDGSR, cererea de racordare la sistemul de distribuție, solicitarea pentru modificarea instalației de utilizare, cererea pentru eliberarea diverselor avize, solicitarea pentru punerea în funcțiune a instalației de utilizare sau fișele de verificări și revizii pentru portofoliul tău de clienți.