Distrigaz Sud Rețele are unele dintre cele mai moderne sedii pentru Birourile Recepție Clienți și Registraturile sale din teritoriu.
Acestea sunt amenajate modern, conform identității de brand, iar clienții au acces la cele mai noi servicii digitale implementate: sistemul informatic de gestionare a fluxului de clienți, sistemul de colectare feedback, precum și aparatele de tip Self Service pentru scanarea și depunerea neasistată a documentelor.
Sediile Birourilor Recepție Clienți și Registraturilor dotate cu soluții digitale de ultimă generație contribuie la creșterea satisfacției clienților, partenerilor și operatorilor economici în ceea ce privește serviciile oferite acestora. Astfel, dintre interlocutorii care au oferit feedback în urma consilierii primite în cadrul BRC-urilor, 99% dintre ei s-au declarat foarte mulțumiți.
În cadrul Registraturilor Distrigaz Sud Rețele este implementat un proiect de digitalizare și automatizare a proceselor de corespondență, prin intermediul aplicației platformei electronice SEAL. Astfel, în cadrul Registraturilor sunt instalate 11 terminale de tip Self Service ce asigură interfața dintre clienți și aplicație și permit depunerea și înregistrarea corespondenței fără asistență fizică oferită din partea consilierilor DGSR. Aceste terminale sunt prevăzute cu ghidare vocală și animație grafică, fiind realizate astfel încât întreg procesul să fie intuitiv și facil pentru toți deponenții.